آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دخترم آیاتای

مهدکودک گلهای اطلسی - جزیره زیبای کیش

1390/10/23 20:24
نویسنده : مادر آیاتای
5,628 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز میخوام به قولی که به مسئولان زحمتکش مهدکودک گلهای اطلسی دادم عمل کنم و در مورد اون جایی که آیاتای نصف بیشتر روز رو میگذرونه توضیح بدم..اونها برای آیاتای و تمامی بچه هایی که اونجا هستن خیلی زحمت میکشن، خیلی مهربونن و دل مشغولیشون و دغدغه عمده شون همیشه و همه جا بچه هاست .

اواسط مهر ماه 90 ، زمان اتمام مرخصی زایمان من که رسید، نگرانی و دلشوره آرامشمون رو گرفته بود و همش به آیاتای و اینکه کجا باید بذاریمش فکر می کردیم. این مسأله خیلی مهم بود و طبیعتأ ما حق داشتیم نگرانش باشیم. تا اینکه یه دوست خوب مهد اطلس رو معرفی کرد و از یک هفته جلوتر روزی چند ساعت آیاتای رو می بردیم تا به محیط عادت کنه و اینکار خیلی مؤثر بود هم برای اون و هم برای رفع استرس من و پدرش .

وقتی آیاتای اونجاست همونقدر که وقتی پیش ماست، خیالمون راحته چون هم خیلی با تجربه و هم خیلی مهربون هستن و اینها همه یک دنیا ارزشمنده .

برای یه تشکر و از همه مهمتر برای اینکه همه ی کسانی که لازمه، با مهد گلهای اطلسی آشنا بشن، برای اونها هم یه وبلاگ ترتیب دادیم که البته هنوز اطلاعاتش رو نچیدیم ولی به زودی به روز میشه و امیدوارم یه گام مفید و مؤثر برداشته باشیم .

خوبه از اینجا استفاده کنم و از زحمات خانم آغاسی عزیز مسئول محترم مهد، خانم طاعتی عزیز مدیر محترم داخلی و خانم رضایی مهربون و زحمتکش مربی دلسوز آیاتای و بقیه کودکان کلاس شیرخواره ها وووو نازنین جون که هم اون آیاتای رو خیلی دوست داره و هم من و آیاتای ایشون رو خیلی دوست داریم ...... حسابییییی تشکر کنم .

منم از نازنین جون قول گرفتم که عکسهای مهد خوب اطلس رو بده که من هم تو وبلاگ آیاتای بزارم و هم برای وبلاگ مهد استفاده کنیم ..

اینم یه عالمه تشویق برای کادر دلسوز  مهد گلهای اطلسی

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق

تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق

و اینم یه عالمه احساس از طرف همه بچه های مهد اطلس :

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
12 دی 90 9:12
..مرسی گلم من هم برای هردوتون دلم یه ذره شده...اومدی تهران تو رو خدا بیا خونمون...عین نامردها فقط نرو دیدن ویدا
مامان محیا
12 دی 90 9:41
جیگرشو من بخورم که اینقدر خوشمزه است...فرزانه جان لطفا با اعصاب ما بازی نکن و این عکسها رو نذار
سارا(مامان شهیار)
12 دی 90 21:10
سلام.نی نی من از نی نی شما چند ساعت بزرگتره...اگه اجازه بدی لینکت میکنم عزیزم...خدا حفظش کنه ...اسپند دونه دونه ...اسپند 33 دونه...کور شه چشم حسود و بخیل و بیگونه...
آجی عذرا
14 دی 90 11:47
آیاتای عزیزم بینهایت دلم واست تنگ شده بزرگتر و خوشگلتر شدی عزیزم دوستون دارم
مینا
4 مهر 93 11:43
سلام.حالتون خوبه؟داشتم تو گوگل سرچ میکردم مهد خوب در کیش وب شما رو دیدم.منم میخوام پسرمو بذارم مهد تو کیش خیییییییلی استرس دارم و هزاران سوال در مورد کیش دارم کمکککککککک میشه شمارتون رو داشته باشم؟؟؟؟خصوصی بگید تا منم شمارمو بذارم
مادر آیاتای
پاسخ
سلام مرسی مینا جون. جواب مفصل تو وبلاگتون میزارم عزیزم.
مینا
4 مهر 93 11:44
من لینکتون میکنم با اجازه
مادر آیاتای
پاسخ
حتما