آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دخترم آیاتای

آیاتای جان یکساله شد + عکس های تولد

1391/3/10 22:12
نویسنده : مادر آیاتای
4,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیاتای عزیزم.دختر ماه گونه ام.

الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم شما یک سال و ده ساعت سن داری و بزرگ شدن لحظه به لحظه ت رو دیدیم و چشمهامون پر نور تر و پر سو تر از همیشه ست.لبخندلبخند

 

ادامه مطلـــــــــــــــــــــب ...

یه اشتباه بزرگ کردم که امروز صبح وقتی اومدم نظرات رو تأیید کنم متوجه شدم.دیشب اول کل مطلب رو نوشتم و ارسال کردم. بعد تصمیم گرفتم به جز پاراگراف اول بقیه رو ببرم ادامه مطلب،‌ اومدم ویرایش کنم،‌از اونجا کاتش کردم اما یادم رفه بیام تو ادامه مطلب پیستش کنم. وااااااااای خدای من. حالا چجوری اون همه احساس رو دوباره بنویسم. دیگه اون جمله ها و قالب یادم نیست.وووووووووووووووووووووووووووووووووای!!!

باشه اشکالی نداره. روحیه م رو حفظ می کنم و دوباره مختصر تر می نویسم.

دختر گلم امسال سعی کردیم کارهایی برای این مناسبت عزیز انجام بدیم که برات بمونه و یادگاری های خوبی بشه و دوستشون داشته باشی. ازجمله اینکه یه پیام تبریک برات فرستادیم روزنامه چاپ شد توی روز تولدت و اینکه از هر ماه (در مجموع دوازده تا عکس) از عکسهایی که دوست داشتیم رو دادیم بزنن روی شاسی که روی دیوار اتاقت نصب بشه و برای هممون صحنه دلچسبی ایجاد بشه.

دختر عزیزم امسال تولدت رو توی رستوران با حضور شبنم جون که خیلی دوستش داری و خانواده محترمشون جشن گرفتیم و اونجا بعد از خوردن یه شیشلیک مردونه (جای دوستان خالی) ،‌ از مهمونا با میوه و پفک و ... پذیرایی کردیم و دوستان در بخش موسیقی هم دستشون درد نکنه،‌با موزیک زنده برای شما تولد مبارک خوندن و همه مردم هم کلی هیجان و همخونی و ... شما هم اینجوری بودی:فرشتهفرشته ی زمینی من.

الان دارم به ذهنم فشار میارم که نوشته های دیشب رو تکرار کنم اما نمیشه. به همین دلیل هم میریم سراغ عکس هات:

عکس های زیر مربوط به شب تولد و توی رستوران هستش و لباس خوشگلت هم به علاوه یه دامن خیلی شیک دیگه هدیه مریم جون و بابک جون برای تولدت هست:

و ..

 

اونجا شما خیلی بازی و شیطونی کردی مخصوصا با شبنم جون و شهرزاد جون که از همون اول هم کادوشون رو درآوردن و اجازه دادن شما ازش استفاده کنی،‌ خیلی بهت خوش گذشت .توی عکس زیر هم دیگه خیلی خودمونی شدی، جورابها رو درآوردی و داری با کلاه لباست دالی بازی می کنی و خودت بیشتر از همه ذوق میکنی،‌الهی من فدای تو..

 

و این هم از کیک تولد شما گل دختر که شمع یکی یه دونه ش یه آدم برفیه که روشنش کردیم و آب شد و فدای شما شد:

 

و وقتی شما رو راضی می کردیم شمع رو فوت کنی. ما اینجوری بودیم مژه و شما اینجوری:قهر. دوستان عزیز قابل رؤیته که شمع رو از سر جاش ورداشتیم آوردیم خدمت عروس خانوم،‌بازم بنده زحمت فوتش رو کشیدم:

 

و عکس زیر رو هم فعلاً از پیام تبریک روزنامه گرفتم تا وقتی که اسکن کنم و اسکن شده رو بزارم اینجا.

شعر پیام تبریک رو من و پدر با تمام وجود به شما دختر یکی یه دونه، گل تو خونه تقدیم می کنیم.ممنون که هستی دختر عزیزمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

حسناسادات
11 خرداد 91 0:27
ادامه مطلب عکس نیست عزیزم
بارون
11 خرداد 91 1:07
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی 1000 ساله شی با مامان و بابای خوبت
مامان کوروش
11 خرداد 91 7:34
عزیزم تبلدت مبارک پس عکسا کوش ؟
مامان کوروش
11 خرداد 91 10:12
ماه زیبا ، چه عکسهای خوشگلی
الان نمی تونه شمع فوت کنه خب عزیز دلم
وقتی همسن کوروش بشه باید شمعها رو قائم کنی که هی فوتشون نکنه


الهی بگردم.کوروش جون رو می بوسم.
بارون
11 خرداد 91 13:02
ای جان چه کوچولوی دوست داشتنی ای
مامان ساینا
11 خرداد 91 20:51
تولد تولد تولدت مبارک. الهی 1000 ساله بشی عزیزم. چقدر خانومی شما. هزار تا برای آیاتای جووووووونم. خیلی نازی شما ماشاله


مرسی خاله جون. منم بلدم شما رو ببوسم. ایناهاش:
مامان آروین
12 خرداد 91 14:02
تولد مبارک عزیزم ایشالا زیر سایه بابا و مامان مهربونت 120 ساله بشی امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون و تنت سالم باشه


سلام مامان آروین جون. سپاسگزارم ازینکه به یاد ما بودید. در کنار شما دوستای خوب و مهربون انشاله.
بابای آروین جان
12 خرداد 91 16:39
آیاتای جان
حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونی ، معصومیت و زیبائیت را توصیف کنند .به اندازه تمام خوبی های دنیادوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم .


سلام بابایی آروین جان. سپاس فراوان از متن به این زیبائی. کلی با اخساسات ما بازی کردید.از داشتن دوستان خوبی مثل شما خوشحالیم.
متین مامی ایلیا
12 خرداد 91 17:45
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد . . .

♥♥تولدت مبارک آیاتای کوچولو♥♥



ممنونم متین جون.
مریم مامان نگارین
12 خرداد 91 19:05
تولدت مبارک کوچولوی نانازی
.ایشالا هزار سال زنده باشی


سلام عزیزم. ممنونم مریم جون. وبلاگ برای نگارین عزیزم ننوشتی؟
مریم مامان نگارین
13 خرداد 91 10:22
نه هنوز .ولی مدتیه تو فکرشم.ماشالله اینقدر بلا شده که من همین یکی دو سطر هم با مشارکت بیدریغ نگارین خانم نوشتم چه برسه به وبلاگ


عزیز دلم. دوسش دارم. می بوسمش.
امین-پدری
15 خرداد 91 12:45
اولین سال تولدت مبارک آیاتای عزیزم.
ببخشید موقعیت تدارک یه جشن مفصل فراهم نشد.(بدلیل کثرت مشتاقان حضور در این جشن (همه خاله ها و عمه ها و دایی ها و عموها و دوستان خانوادگی) و عدم ظرفیت اسکان در هتل بزرگ امین و شرکاء).


مرسی پدری. برای سال اول تولد و باتوجه به اینکه کوچولوهای یکساله هم امکان همکاری با بزرگترها رو برای برگزاری جشن ندارن، در همین حد کافی بود.
آرمیتا
16 خرداد 91 15:54
ادامه مطلب که عکسای تولد نبود مادر آیاتای؟دوست داشتم عکسای تولد این دختر نازوببینم.


حتمأ چک میکنم.به روی چشم.
نرگسی
18 خرداد 91 2:11
مبارک باشه تولدت گل دختری .. ایشالله که همیشه سلامت باشی خانوم خانوما .. بوسسسسسسسسسسسسسس ..


ممنونم نرگسی جونم.

مانی محیا
20 خرداد 91 12:45
تو پیامها جای تبریک من خالیه.. البته تو پست قبلی و اس ام اسی تبریک خشک و خالی عرض کردیم. حتما از خجالت کادوش در میام


مرسی خاله جون.
صونا
21 خرداد 91 5:50
فرزانه جان یه فیلم کوتاه چهاردقیقه ای بعنوان پربینده ترین و محبوب ترین انتخاب شد که من فقط در بی بی سی این خبروفیلم رو دیدم وگرنه براتون می فرستادم تا شما هم همچون چیزی واسه آیاتای جون درست کنین موضوع فیلم رشد13ساله ی یه دختر بچه بود که پدر مادرش در یک بک گراند ثابت تمام کارهایش را سریع ولی روز شمارانه به تصویر کشیده اند. مطمعنا برای شما که هم
خوش ذوقین وهم با حوصله ایده خیلی جالبی می تونه باشه و لذت خواهین برد...
:


مرسی از ایده خوبت صوناجونم.باشه حتمأ بهش فکر میکنیم.
مامان آتین
22 خرداد 91 17:06
ای جانممممممم 1 سالگیت مبارک کوچولوی خوشمزههههههههه ایشالا 120 ساله بشی در کنار مامان و بابای گلت
و 1 سال مادری بر مادر مهربونت مباااارک


ممنونم عزیزم.
فریماه جون
6 تیر 91 8:11
تولدت مبارک خانمی.



مرسی عزیزم. مگه از کی مطالبو نخونده بودی؟آره بابا ماشین خریدیم 28 اردیبهشت.روز مبارک و میمون زندگی ما.فدات شم.
مونا
24 فروردین 92 19:07
سلام
میشه بپرسم کدوم روزنامه دادی پیام تبریک تولدشو چاپ کردن؟
خیلی ضروریه میشه زود جواب بدین



سلام مونا جان، ما كيش هستيم و من با دفتر روزنامه اصلي كيش هماهنگ كردم كه اسمش هست اقتصاد كيش.