آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آیاتای

عروسک های نشسته آیاتای جان ..

1391/1/18 13:09
نویسنده : مادر آیاتای
2,162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آیاتای جان عزیزم. دخترم چند وقت پیش یه سری عروسک نشسته برات گرفتیم که خیلی نازن. از اونجائیکه شکستنی هستن و شاید شکسته بشن، خوبه که عکس یادگاریشون رو برات بذارم اینجا. و البته یه عکس داغ تنوری هم از روی ماه خودت که دیشب انداختیم رو میذارم که هی بیام نگاهش کنم و زود بپرم ماچت کنم. دوست داریم یه عالمه، هرچی بگیم بازم کمه .

 

خوشگل خانم آماده شده که با پدر و مادر برن خرید و بازم داره ذوق میکنه و دستاشو مشت میکنه و فشار میده (17 فروردین 91 ساعت 19:30) :

 

و اینم عروسک رو میزی (جامدادی) :

 

و اینم یه ردیف عروسک نشسته خوشگل واسه دختر خوشگلم :

وقتی یه کم بزرگتر شدی برای همشون اسم میذاریم عزیزم.

تا بعـــــــــــد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:35
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .
پیشه گر
18 فروردین 91 18:31
سلام به آیاتای عزیز و مامان و بابای مهربونش ماشاءالله خانمیه برا خودش البته انتظارشو داشتم که اینقدر ماه باشه از طرف ما ببوسیدش راستی این طور که معلومه حسابی شیطونه مواظبش باشید انشاءالله تهران تشریف اوردید به ما هم سری بزنید
مامان محیا
19 فروردین 91 8:22
سلام عسلم.. چه عجب خانم، ایندفعه قبل از اومدنت خبر دادی. من برای دیدن این گل دختر دارم لحظه شماری میکنم. کشتمت اگه نیای و ضایع ام کنی.. علی برای اومدن به سمینار کیش راضی نمیشه بیا شاید تونستی راضیش کنی.. بوسس منتظریم بی صبرانه..
مریم
19 فروردین 91 14:41
سلام مامان مهربون و پر انرژی آیاتای کوچولو. کبی از راه دور این نازنینو میبوسه.سلام برسونید
فریماه جون
19 فروردین 91 16:10
سلام. چه دختری. این عکس دیگه یه دختر کامل شده. چه عروسکای نازی فکرکردم عروسکها شکستنی نیستن میخواستم همون لحظه سفارش بدم ولی با خوندن مطلب روشن شدم. مبارکت باشه عزیزم.
فریماه جون
19 فروردین 91 16:28
سلام عزیزکم. پس چرا از این خنده های خوشگل واسه ما اجرا نکردی؟
ایشاله همیشه واسه پدر ومادر بخندی وشادشون کنی ماهم به دیدن عکسا راضی هستیم وشاد میشیم. راستی دایی مهدی هم احوالت دخترگلمونو پرسید وسلام رسوند.


سلام فریماه جون. آخه اونجاخیلی شلوغ بود. من گیج شده بودم. وگرنه وقتی با مادر و پدر تنها میشدیم یواشکی اینجوری میخندیدم. دایی جون مهدی رو به جای من ببوس. من کم کم دارم بوسیدن یاد میگیرم. تازه یه کم هم قر دادن یاد گرفتم.
Zahra
19 فروردین 91 18:09
هزار ماشالا. چه عروسکی شده. خوردنی. خوش به حالت فرزانه جون که میتونی الان کلی بچلونیش!
روح انگیز مامان سیاوش
20 فروردین 91 8:03
سلام عزیزم خوبید هزاران بار عیدتون مبارک الهی سال خوبی در پیش رو داشته باشید. وقفه بیش از حد من رو ببخش مادر خانومی مهربون. الهی من قربون خودت و این عروسکهای نازت بشم عروس قشنگم.. جامدادیت هم حرف نداره خوشگل خانوم.
محيا كوچولو
20 فروردین 91 14:52
سلام به آياتاي نازنين، مباركت باشه عروسكاي خوشگلت، ايشالله هميشه شاد و سالم باشي گلم در كنار ماماني و بابايي
مامان ساینا
20 فروردین 91 19:05
سلام خوشگل خانم. چه ذوقی کرده. می شه از تصویر حسش کرد. خاله جون خیلی خیلی خوشگل شدی ها. پیراهن به شما خیلی می یاد.
مامان یکتا
20 فروردین 91 21:39
ای جانم عکست خیلی خیلی ملوسه خاله جون.می بوسمت محکم. عروسکای خوشگلت هم مبارکت باشه عزیزم.
فریماه جون
21 فروردین 91 11:02
سلام باشه این بار هم قبوله ولی دفعه دیگه بهانه ای پذیرفته نمیشه. دندون شلوغی ....بیای بغلمون بخندی شاد باشی. فدای تو عزیزکم.
یاسمن جون
21 فروردین 91 11:03
سلام نفسم دلم واست تنگ شده
مامان سونیا
21 فروردین 91 17:42
وای وای وای چه عکسای خوشگلی خدا نگهدارش باش
خاله سمیه
22 فروردین 91 17:15
الهی خاله قربون اون خنده ناز و قشنگت بشه که انقده ماه می خندی. ان شاالله امسال سال خیلی خوبی برای خودت و مامان و بابای مهربونت باشه که این همه دوست دارن. راستی دل هممون برات تنگ شده بگو مامان خانمت بیاردت اداره ببینمتون
هدیه خدا
22 فروردین 91 19:40
سلام خوبی. امروز چشم خورد به عدد سنت عزیزم بزرگ شدی ها دیگه داری یه دختر خانم یه ساله میشی عزیزم فدات شم.
فریماه جون
22 فروردین 91 19:47
سلام چند بار خواستم بنویسم یادم می رفت خیلی متن معرفی سایت ساده وجالب نوشتی به دل میشینه.


سلام.خوبی؟مرسی. منم اومدم مطالبت رو خوندم اما هربارباعجله و هنوز نشده نظر بدم .قربانت .
مامان آروین
22 فروردین 91 23:13
سلام به آیاتای جون و مامان مهربونش ممنون از اینکه به ما سر میزنید سال نو شما هم مبارک بهترینها را براتون آرزومندم امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگتون برسید و در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان محیا
23 فروردین 91 8:01
من هفته بعد رو بخاطر شما خالی کردم. خیالت جمع. راستی جمعه اش باپیک نیک با کباب تازه و قلیون تو یکی از پارکهای تهران موافقین؟؟ با یکی از دوستای دیگمون که یادته قرار بود بیان کیش اما نشد؟؟ همین شهریار اینا عشق محیا..
مامان آتین
23 فروردین 91 23:21
ای جانممممممم چقدر ناناسی توووو آیاتای خدا حفظش کنه براتون
arnika
24 فروردین 91 13:19
ey jaaanam az in zoghidanesh...... salo no mobarak khale khanoom!!!!
نازنین
25 فروردین 91 1:00
واییییییییی خدای من عروسکهاتم مثل خودت نازن.