آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آیاتای

کادوی زهرا جون ..

1390/12/19 18:09
نویسنده : مادر آیاتای
1,903 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ اصلی مطلب: یکشنبه 7 اسفند ماه نود ..

سلام به آیاتای عزیزم و به همه دوستای خوب خوب خوبمون ..

امروز می خوام یه کار عقب افتاده رو انجام بدم و اونم گذاشتن عکسهای یادگاری کادوی زهرا جونه، ایشون همکلاسی و دوست دوره کارشناسی پدر و مادر هستن و زمانی که شما توی دل مادر بودی، اومدن پیش ما و سیزده به در سال 90 رو با هم رفتیم پیک نیک و اون زمان هم برای شما یه عالمه گیره مو و دستبندهای kitty خوشگل خریدن. الانم که شما دوروز مونده به 9 ماهه شدنت، هنوز فقط عکساتو دیده و امیدواریم به زودی بریم تهران و همدیگه رو ببینیم .

 

کادوی زهرا جون اونقدر خوشگل و با سلیقه بود که من هر چقدر ازشون تشکر کنم کمه و هرچقدر از سلیقه خوبشون تعریف کنم کمه. برای تشکر ازشون کادوش رو اینجا رونمایی می کنیم و همگی ازشون تشکر می کنیم .

عکساش به ترتیب :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما که واقعأ تزئین خوشگل کادو رو دوست داشتیم. دست زهرا جون و همه کسایی که به آیاتای جان کادو دادن درد نکنه. امیدواریم بتونیم براشون توی بهترین لحظات جبران کنیم.

تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
7 اسفند 90 16:15
سلام
مبارکه دست خاله زهرا درد نکنه خیلی با سلیقه کادوش کرده آیاتای جان ایشالا به شادی ازش استفاده کنی


مرسی خاله که اومدی پیش ما. خاله یواشکی تو گوش آروین بگو بیا خونمون با هم بازی کنیم و دست بزنیم ، پدری متوجه نشه ها وگرنه دعوامون میکنه. میگه برید سر درستون ...
روح انگیز مامان سیاوش
7 اسفند 90 18:04
سلام عزیزم خوبید وای خدا جون آخه من چی دارم بگم بابت این همه لطف و هنر و سلیقه خاله زهرا جون ....ای جونم چه کادوی مشدی و باحالی معلومه خیلی هم گرون تموم شده ..منم از طرف خودم از خاله زهرا جون و همسرش خیلی خیلی تشکر میکنم و میگم دستتون درد نکنه ...آیاتای خوشگله برو حالشو ببر ... میگم ها اگه خواستی تاریخ تولد سیاوش رو به خاله زهرا جون بده ما هم از این کادوها میخوایم
خاله سمیه
8 اسفند 90 9:17
سلام خاله قربونت شم که انقده ماهی. چه خاله زهرای با سلیقه ایی داری. مواظب خودت باش تا همیشه
ما مان سونیا
8 اسفند 90 20:40
سلام خاله مبارک باشه عزیز دلم انشاالله به شادی و سلامتی از کادوهای خوشگل خاله با سلیقه استفاده کنی
فزیماه جون
9 اسفند 90 13:27
سلام چه تزیین قشنگی. دستت درد نکنه خاله زهرا از کادو ومخصوصا تزییناتش. واقعا تزیین کادو از خود کادو مهمتره. این یعنی اهمیت دادن به طرف مقابل نه صرفا رفع وظیفه. مبارکت باشه آیاتای جان.