آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دخترم آیاتای

سلامی دوباره...

1390/12/1 12:28
نویسنده : مادر آیاتای
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به آیاتای عزیز و دوست داشتنی و خوش رو و دلبر و سلام به همه دوستان خوبمون که مرتب به ما سر میزنن. ما یه مدتی مهمون داشتیم و کار اداره و بعداز ظهرها هم مهمون داری اجازه نمیداد مطلب و عکسی بذاریم، اما چند روز هم اینترنت مشکل پیدا کرده بود و خلاصه اینکه الان با یه خط نت داغ تنوری تازه راه اندازی شده با شما در تماسیم.

میخواستم چند تا عکس و خاطره از این دوهفته آیاتای بذارم و امیدوارم خوشتون بیاد .

الان یک هفته ای میشه که آیاتای جان کمی (یه ذره) تنبلی رو کنار گذاشته و به خودش زحمت میده و غلت میزنه و اگه حسش بود هر چند با کلی غرو لند و عشوه و غمزه شکم مبارک رو از روی زمین بلند میکنه و یک قدم چهار دست و پا میره و بعد هم با احتیاط کامل فرمون رو میشکنه و پشتشو میذاره زمین و میشینه و بیخیال ادامه کار میشه. مگر اینکه شیء خیلی انگیزشی دور و برش باشه که برای بدست آوردنش بیشتر انرژی مصرف کنه و به دستش بیاره.

آیاتای این روزها زیاد اشتهای غذا خوردن نداره و من هم خیلی غصه میخورم که کاش یه قاشق بیشتر بخوره یا یه قُلُپ بیشتر یا یه ... اما نمیخوره که نمیخوره ..

و دیگه اینکه طبق معمول همیشه هرجا پا میذاریم دوستداران آیاتای دورش جمع میشن و اظهار لطف و .. و آیاتای هم که دستش درد نکنه کلی برای همه دلبری میکنه و نهایتأ همه با دل ضعفه شدید از کنارش دور میشن .

همین امروز که بعد از مدتها تونستیم بریم بیرون، این مسأله بارز بود و پدرش و من تمام مدت داشتیم با خدا راز و نیاز می کردیم و سپاسگزاری که همچین دختر باهوش و خوش رویی بهمون داده و باعث افتخار ماست .

همین جا برای همه اون زوج هایی که آرزوی بچه دارشدن رو دارن دعا می کنم و از خدا می خوام آرزوشون برآورده بشه و به تجربه الان ما دست پیدا کنن . الهی آمین .

فعلأ چند تا عکس از آیاتای جان میذارم و سرفرصت مفصل تر می نویسم.

 

توی عکس زیر آیاتای رو می بینیم که توی ساحل نشسته و داره به یه چیزایی فکر میکنه ...

 

و آیاتای جان در حال ذوق کردن برای پدر مهربانشون (کشتی یونانی) :

 

آیاتای جان در پارکینگ منزل :

 

آیاتای و سینا جان در کنار هم که خیلی عکس های جالبی دارن، این بامزه بود من انتخابش کردم :

 

آیاتای در حال خوردن فرنی و من از ذوق اینکه خوب خورد ازش عکس یادگاری گرفتم :

 

آیاتای از خواب بیدار شده و اصلأ اعصاب نداشت بر خلاف همیشه!!!

 

یه کم اخماش باز شد و رفت بغل مادربزرگش و یه عکس یادگاری:

 

توی این عکس موهای خیلی پرپشت و موج دار آیاتای رو می بینیم که خانم مربی وشبنم جون واقعأ زحمت کشیدن و بعد از براشینگ، بستن و یه عکس یادگاری هم ما ازش گرفتیم که بزرگ شد ببینه چه موهای کمندی داشته :

 

جالبه بدونید که آیاتای جان توی این عکس هم تو قیافه بود چون که هنوز خوابش میومد و بیدار شد و خوابش کامل نبود و ما رو اصلأ تحویل نمی گرفت. برای باز شدن اخمش خیلی تلاش کردیم اما بی نتیجه بود و من دوربین به دست تا اینکه یه لبخند بزنه و من شکارش کنم (اتفاقی نادر توی این 8 ماه و 16 روز)، تا اینکه عروسک های توی بیبی انیشتین یه کار خنده دار کردن و این لبخند کمرنگ نصیب دوربین ما شد:

 

به زودی می بینیمتون ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

روح انگیز مامان سیاوش
28 بهمن 90 0:16
سلام خاله جون سیاوش داره گریه میکنه بعدن میام مینویسم برات عزیز خاله ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::رX
sona
28 بهمن 90 3:35
وای ماشالاه خیلی بزرگ شده و عکس هاش یکی از یکی زیباترن (البته مثل همیشه )
مامان طاها
28 بهمن 90 12:01
هر روز خوشگل از دیروز
مامان طاها
28 بهمن 90 12:01
اسفند یادت نره مامانی
مامان طاها
28 بهمن 90 12:01
بووووس برای آیاتای جونه خاله.
مامان یکتا
28 بهمن 90 12:04
مامانی زیاد غصه نخور(حالا کمش اشکال نداره!!)شاید آیاتای جان داره دندون درمیاره که اشتهاش کم شده.انشالله به زودی میشه مثل قبل.
اگه موافقید تبادل لینک داشته باشیم البته من که قبلا لینکتون کردم و به آیاتای جان سر می زدم.


ممنون عزیزم.ما هم از حالا ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با شما، مرتب به شما و یکتا جون سر میزنیم..
ما مان سونیا
28 بهمن 90 17:15
الهی فدات بشم من جیگری اخمش قشنگه فکر کردنش قشنگه موهای کمند تزیین شدش قشنگه عکس باکلاه در حال ذوق کردنش خیلی قشنگه واقعا این دخمله نازه و قشنگه جیگر طلا بوس واس دخملی
بابای آروین جان
1 اسفند 90 3:48
سلام گرم و صادقانه مارو پذیرا باشید منو همسرم بابت تبریک تولد وروز ولنتاین از شما ممنون و سپاسگذاریم .ماهم برای خونواده محترمتون خوشبختی،سعادت ،شادی و سلامتی آرزومندیم .
مامان آروین
2 اسفند 90 13:15
سلام دوست عزیز
ممنون از حظور گرم و نظر پرمهرتون خیلی به ما لطف دارید تعریف آیاتای جون را از همسرم شنیده بودم خیلی دوسش داره از اسمش هم خیلی خوشش میاد واقعا هم اسم قشنگی انتخاب کردی آیاتای جون هم هزار ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه تشکر بابت لینکتون شما هم با افتخار لینک شدید آرزوی موفقیت و سربلندی شما را داریم


سلام از ماست. ممنونم از بابت لینک.همسرتون خیلی به آیاتای ما لطف دارن.ما هم شما رو دوست داریم.