آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دخترم آیاتای

عروسک موقع خواب آیاتای

1390/10/25 19:49
نویسنده : مادر آیاتای
3,791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. راجع به اون عروسکی صحبت کردم که موقع خواب آیاتای باهاش بازی میکنه تا بخوابه. الان میخوام عکس های داغ و تازه ای که همین الان از آیاتای در حال خواب گرفتم رو بزارم.عروسک بیچاره رو اینقدر خورده که جونی براش نمونده.

تا یادم نرفته بگم که این عروسک رو وقتی آیاتای برای اولین بار رفت خونه رویا جون، نارین جون بهش داد برای یادگاری. ولی آیاتای دیگه داره تمومش میکنه.

 

 

چون قبلأ عکس پاهای آیاتای رو گذاشته بودم، بد نیست عکس دستاشم بزارم.

 

و اینا هم عکس های دیشب آیاتای هستن که رفته بود با رورئک جلوی تلویزیون اما پشت بهش، وایساده بود و روش رو برمی گردوند نگاش میکرد. هر روز نیم ساعت آموزش زبان انگلیسی انیشتین کوچولو (baby einistein) رو می بینه و هر روز توجهش از روز قبل بیشتر میشه .

 

امیدوارم لذت برده باشید. توی پست بعدی عکس های حموم آیاتای رو میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه
22 دی 90 10:41
ای جونمـــــــــــــــــــــ
فاطمه
22 دی 90 10:42
چه ناز خوابیده
فاطمه
22 دی 90 10:43
الهی دستاشو ببینچش نخوره عزیزم زود اسپند دود کن
فاطمه
22 دی 90 10:48
فدای چشمـــــــ عزیزمـــــــــــــ خوشحال شدم عزیزمــــــــچش چش مامانی جونی
فاطمه
22 دی 90 10:49
فدای شما
فاطمه
22 دی 90 10:57
مامانی جونی بیا ببین خوبه
فاطمه
22 دی 90 11:03
ایاتای خوشمل
فاطمه
22 دی 90 11:03
ایاتای خاله جونی دستاتو بخورم
زیبا
22 دی 90 11:32
الهی چه نازه ماشالا. من هم یه پسملی دارم که تقریبا هم سن دخملی شماست خوشحال میشیم به ما سر بزنید و افتخار بدید به هم لینک بشیم منتظرتونیم
مامان کوروش
21 اردیبهشت 91 10:33
ای جانم به اون دست گوگولیش که خوردنیه
از اونجایی که من خیلی باهوش بیدم !!!!خودم معنی ایاتای رو فهمیده بودم
اسم بسیار زیباییی و برازنده خوشگل خانوم


مرسی خاله. مادر و پدر منم مثل شما توی انتخاب اسم با سلیقه بودن. )))
رویا
13 مرداد 91 17:19
elahii man fadash besham in arosakiye ke naarin behesh dad are?



خدا نکنه.آره رویاجون.همونه.تو متن یکی از پستها توضیح دادم و نوشتم که نارین بهش داده.