آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آیاتای

تقویم رومیزی 1392 آیاتای کوچولو

1392/1/30 16:14
نویسنده : مادر آیاتای
2,258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آیاتای کوچولو و همه دوستان وبلاگی

طبق قولی که مادر آیاتای جان در چند پست گذشته داده بود این پست اختصاص داده شد به عکسهای تقویم رومیزی آیاتای ناز. تقویمی که از یکی دو ماه قبل از عید، مادر علیرغم مشغله کاری زیاد شروع کردن به جمع آوری اطلاعات مناسبتی،تحقیق  در خصوص طراحی و چاپ تقویم با کیفیت ، انتخاب عکسها وارسال و....بماند که براساس همون شیطنت آیاتای خانم و انداختن هارد از روی اپن که در پستهای قبلی گفته شد جمع آوری عکسهای آیاتای خانم و ارسال فایلها کمی با مشکل روبرو شد و با اینهمه عکس از خانم کوچولو باز هم تعدادی عکس کم اومد ولی بالاخره همه چی درست وکامل شد ویک تقویم رومیزی ساده در عین حال زیبا وشیک و پرخاطره آماده شد. تقویم شامل مناسبتهای خانوادگی (تاریخ تولد وسالگرد ازدواج فامیل درجه 1 یعنی خاله ودایی وعمو وعمه به همراه خانواده ها و تعدادی از کوچولوهای فامیل که در سالهای آینده در یه حدود سنی با آیاتای جون قرار می گیرند ) و همچنین تعطیلات و مناسبتهای مهم سال  ٩٢ و مهمتر و جالبتر شامل اولین های خود آیاتای یعنی اولین مسافرت و لبخند و دندان و راه رفتن و.....

 و در نهایت عید به هر خانواده ای یکی تقدیم شد و الان این تقویم رومیزی قشنگ زینت بخش خانه های ما شده.

 در ادامه عکسها به ترتیب صفحات  آورده شده

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برگ زیر خردادماه، ماه تولد آیاتای کوچولو ست که بامتن زیبا که روی تصویر آیاتای درج شده زینت داده شده
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
واینهم تصویر کلی تقویم در خانه دایی جون مهدی و خودم (فریماه جون)
 
 
  
 
و به این ترتیب یک یادگاری باارزش وزیبا وپرخاطره برای شما آیاتای جان عزیز به همت مادر درست شد که مطمئنا وقتی بزرگ شدی بسی لذت خواهی برد و ممنون مادری مهربان.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فریماه جون
30 فروردین 92 16:21
خیلی ایده جالبی بود و باز هم تشکر و خسته نباشی به مادر آیاتای جان که چنین یادگاری زیبایی برای دختری درست کرد


ممنون عزیزم.
مادر آیاتای
30 فروردین 92 17:28
وای فریماه جون عزیزم من نمیدونم چجوری ازت تشکرکنم،خیلی خوب کاری کردی این پست رو نوشتی و اینجا باید اضافه کنم که خودت چقدر همفکری وکمک و البته همراهی کردی با من،لطف زیاد و علاقه تون به آیاتای بر هیچکس پوشیده نیست عشقم.بازم ممنون.
مانی محیا
31 فروردین 92 11:16
فدای تو خسته نباشی گلم. تو خجالت نمیکشی به من ندادی... البته من هم پارسال چاپیدم به تو ندادم طالبی کمی خودتو بغل کن جای من


ممنون مریم جونم.البته من ندیدمت که تقویمو تقدیم کنم،قصد تلافی نداشتم عشقم، باشه حتما بغلم میکنم.
مامی کوروش
31 فروردین 92 11:30
دست مامان ایاتای درد نکنه و دست هم نام عزیزم هم درد نکنه بابت اپیدن این وبلاگ




ممنون فریماه جون،لطف داری.


مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 16:45
به به چه تقویم قشنگی دست هر دوتا تون درد نکنه خیلی ساده و در عین حال زیبا و شیک شده حتما ایاتای عزیز خواهد پسندید


لطف دارید عزیزم، خاله جون مهربون.
طوبی
1 اردیبهشت 92 19:52
الهی من قربون خودت و تقویم خوشگلت برم


خدانکنه طوبی جونم.
مامان مازیار
4 اردیبهشت 92 11:57
سلام .امیدوارم که خوب و خوش باشید.
تقویم بسیار جالبی بود مخصوصا عکس های خوشکل دخمل گلتون.
حتما همونطور که ما خوشمون اومده آیاتای هم بزرگ بشه این کارتونو تحسین میکنه.
مواظب خودتون باشید.
دختر نازتو از طرف ما ببوس



ممنون شما لطف دارید. امیدوارم شما هم همیشه سلامت و شاداب باشید .
صونا
5 اردیبهشت 92 1:22
واااااااااااااااااقعا هم ایده فوق العاده ایه هم خیلی خیلی خوب طراحی شده منکه هروقت چشمم بهش میخوره انرژی میگیرم
میسییییی


ممنون صونا جون.
متین مامی ایلیا
8 اردیبهشت 92 20:28
واقعا دستتون درد نکنه عااااااااااااااااااااااااالی بود
فریماه جون خیلی کامل و زیبا توضیح دادی خسته نباشید
دلم واسه این وروجک تنگ شده بود بوووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون متین جون. ماهم دلمون براتون تنگ شده.
فریماه جون
2 تیر 92 0:50
دیگه شدم مثه مامان امیرحسین. شمارو دعوت میکنم به کلبه وبلاگی ما تشریف بیارید.بابا بیا عکساروببین. میخوام عکس پاشا تو بغل مهدیو ببینی. فرناز میگه به فرزانه بگو داداشتو ببین که خودش خمولتر و لوستر پاشاست. مهدی هم معتقده که پاشا با اون خیلی حال میکنه. من هم گذاشتم تو حال خودش باشه.دیگه نمیدونه بدتر از تارا با راننده فرناز اینا هم حال میکنه.

عزيزم، حضورا وصفش رو گفتم كه!! هر بروزري رو امتحان كردم نشد.خيلي باحال بودن عكسا، حال كردم.