آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دخترم آیاتای

آیاتای جان ما در ماه هفتم ..

1390/10/23 20:23
نویسنده : مادر آیاتای
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ..

میخوام برات تعریف کنم که وقتی واکسن شش ماهگی رو زدی چه سخت گذشت .

عزیزم صبح روز پنج شنبه دهم آذر ماه نود, پدر رفته بود تهران و ما با همکار مادر (فرناز جون) رفتیم بیمارستان برای اینکه مادر سرما خورده بود و باید آمپول می زد و سری دوم آزمایش بانک خون بند ناف رویان رو تکرار می کردیم.. خلاصه اینکه بعد از اونجا رفتیم بهداشت و من به شما قطره استامینوفن دادم و بعد که حسابی خواب آلود شدی واکسنت رو زدیم و گریه ی کوتاه و برگشتیم بیمارستان چون شما سرماخوردگی خفیف هم داشتی .. بعد از ویزیت برگشتیم خونه و تا بعداز ظهر حالت بد نبود اما از بعداز ظهر گریه های سوزناکت شروع شد و هیچ راهی برای آروم کردنت جواب نمی داد .. و تا شنبه صبح همینجوری پهنای صورتت خیس اشک بود و من سرماخوردگی خودم رو هم فراموش کرده بودم. البته پدرجان پنج شنبه شب برگشتن پیش ما و من و پدر خیلی ناراحت بودیم که شما اینقدر بی تابی اما واکسن، سرماخوردگی و البته حریره بادامی که مادر از روی تازه واردی اشتباه درست کرده بود و باعث شد شما رودل کنی همه با هم باعث دو روز ناسازگاری شد. و خدا رو شکر از فرداش بهتر شدی و دوباره خنده های دلبرانه شروع شد. من خیلی نگران بودم که نکنه اون مرز شش ماهگی که تو پست قبلی در موردش صحبت کردم همچین تحول بدی رو ایجاد کرده باشه که این حدس درست نبود و شما شدی همون آیاتای خوش رو و ناز پدر و مادر .

به تازگی رفتیم برای شما روروئک خریدیم و وای که چه هیجانی داشتی و دیدن اون صحنه ها خیلی خیلی لذت داشت . اونقدر سرگرم روروئک بودی که صدای ما رو که صدات می زدیم نمی شنیدی..

و حالا عکس های هفت ماهگی شما دختر ناز و مهربون تا این تاریخ که هنوز در هفت ماهگی هستی ..

آیاتای جان بازم در حال مبارزه با کوتاه کردن ناخن هاش :

الهی قربون ذوق کردنت برم ؛

اینم روز نذری آب گوشت همکار مادر (آقای گودرزی) که شما تو کالسکه منتظر شیشیه شیرت بودی که پدر از خونه بیاره ..

و اینجا هم در آغوش هستی جان، روز عاشورا رفته بودیم درخت سبز ..

آیاتای جان در حال آواز خوندن ..

و اینجا آیاتای جان روی روروئک جدیدش ؛

 

خب آیاتای جان امیدوارم شما و بازدیدکنندگان محترم وبلاگت از وبلاگ، مطالب و عکسها راضی باشید ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان الینا
20 آذر 90 23:52
عزیزخاله ماشاالله خداحفظت کنه مامان خانومی به مالطفا سر بزنید
مامان محیا- خاله مریم
21 آذر 90 12:51
من قربونش برم الهی
فریماه_دایی جان مهدی
22 آذر 90 20:27
سلام.فداش شم الهی.خیلی کار قشنگیه.دستت درد نکنه مامان خوب.مامان محیا دست شما هم درد نکنه ایده جالبیه. حالا دیگه عکساشوبروز می بینیم
فریماه جون -دایی مهدی
22 آذر 90 21:43
سلام.فدات بشم الهی.دستت درد نکنه مامان خوب.کارجالبیه.دست شماهم درد نکنه مامان محیا.حالا دیگه عکساشو مرتب می بینیم
سمانه
23 آذر 90 11:45
الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست وای خوردنی بوس(
فر ناز
27 آذر 90 4:05
خاله جونییییی..دلم واست تنگ شد!!
نازنين
27 آذر 90 23:33
النا با كد 159 منتظر حمايت شما در جشنواره است.مرسي
نازنين
27 آذر 90 23:35
ماشالا.ناز ناز ميخورمتا
خاله زهرا
30 آذر 90 19:11
الهی عزیزم...روز به روز داری خوشگلتر میشیا...هنوز از نزدیک نخوردمت..به امید آن روز یوهاهاهاه....
ناديا
7 دی 90 12:29
سلام فرزانه جون. اين عروسكت خيلي ماهه
مامان امیررضا وآیناز
9 دی 90 13:10
سلام عزیزم خیلی ماهی به خاطر اسم قشنگت به وبلاگت سرزدم آخه فهمیدم که آذری هستی عکسات هم قشنگه همش هم قیافه تفکر داشتی.دست مامانت درد نکنه.دوست داشتی به ما هم سر به زن.


سلام دوست خوبم.چشم حتمأ سرمیزنم.مرسی از لطفتون.
متین
11 دی 90 19:07
ماشالا خیلی نازه با اجازه لینک میکنم، شمام اگه دوست داشتین مارو لینک کنین
azra
17 دی 90 12:51
akheeeeyyyy... cheghad naz shode dokhmal amuye khosgelemun fadash delam barash tang shod cheghad khub shode injuri bishtar mitunim ayatay joono bebinim etefagan manam mikhastam begam axasho baram mail konin.. khosh bashin
sona
8 بهمن 90 1:07
farzaneh jun dokhtar daiee man aiatay hamishe mahbub va morede tavajohe kolle famil bude va hast hichvaght joz un in esm ro jaiee nashnide budam monir khanom ina kuchikiaie aiatayo dide budan va ruzi ke vida goft ke in esm ro be shoma pishnahad dadan vagheiatesh mano selda ja khordimo shaiad be dalile vabategie shadidemun be aiataye khodemun narahat shodim ke kaci in esmo estefade karde vali khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zud a didane avalin axe aiataye hardomun asheghesh shodim va benazaram vaghean laieghe in esme va hich esmi nemitunestiin entekhab koni ke ta in had barazandash bashe,kheiliiii dust daram baghalesh konamo un lopaie avizunesho bebusam khilii movazebe khodetun bashin
شهرزاد
9 بهمن 90 13:00
چقدخوشگل شدي قربون خنديدنت برم عزيزم.ازراه دورميبوسمت
مامان کوروش
21 اردیبهشت 91 10:00
وای ماشا... به این نازدار خانوم من همین طوری عکسهاشو می بینم و ماشا... می گم براش من نمی دونم این ناخن کوتاه کردن چیه بچه ها ازش فراری ان کوروش تازگی تو خواب هم مقاومت می کنه