آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آیاتای

بقیه عکس های آیاتای و عروسی فرزاد جون

1390/12/19 18:05
نویسنده : مادر آیاتای
2,472 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ اصلی مطلب: شنبه 13 اسفندماه نود..

سلام مجدد.

داشتم تو فیس بوک یه چرخی می زدم که این عکس ها رو از آیاتای پیدا کردم که دوستان لطف داشتن و گذاشتن و ما هم خوشحال شدیم و یه نسخه شو برا خودمون برداشتیم.

 

برای یادگاری بمونن تو وبلاگش بهتره ؛

توی این عکس آیاتای داره سبیلهای آقائه رو میکنه و از چهره ش رضایت رو میشه خوند .

آیاتای در حال رقص و شکار لحظه ی خندیدن از ته دل :

و اینم امیر رضا پسر آقا فرشاد پسرخاله مادر :

برم بگردم شاید بازم کسی عکسی از آیاتای گذاشته باشه .

تا بعد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

روح انگیز مامان سیاوش
13 اسفند 90 23:46
الهی الهی الهی من قربون اون عکس دومیت بشم خاله چه ناز میخندی جیگر ............................. بلبت کندن سیبیلهای مبارک اون آقاهه ام دستت درد نکنه
نازنین مامان کامیار
14 اسفند 90 1:33
سلام دوست عزیز دختر نازی دارید خدا حفظش کنه.در ضمن اسم خیلی خوشلییییییییییییییییییییی داره ملوس خانوم.
اگه اجازه بدید لینکتون کنم.


سلام . به جمع ما خوش اومدید و افتخار دادید. حتما منم کمیار جون رو لینک میکنم.
sona
14 اسفند 90 8:22
واااااااااااای که چقدر ناز می خندی شیطووووون... چیکار میکنی آخه با دل ما آیاتای خانم جییییییگر
مامان محیا
14 اسفند 90 9:44
قربون اون کاکل زریت بشه خاله.. مگه کم کسیه این نی نی..راستی کلی با این لباس حال کردیها..پشیمون شدم چرا واسه محیا نخریدمش..راستی 26 و 27 اردیبهشت 91 پژوهشکده تو کیش سمینار داره..واسه تولد آیاتای گلی هم شده سعی میکنم بیام...بووووس


نمیری تو مریم. باشه پس منتظریم . محیا جون رو محکم ببوس.
فریماه جون
14 اسفند 90 9:46
سلام عزیزم.تولد دندونات مبارک.میبوسمت.
حسناسادات
14 اسفند 90 14:58
فدای خنده های ناززززززززززززززززززززززززت
negin
14 اسفند 90 15:21
سلام مامان آیاتای. وای خدا دخترتون خیلی ناز و با مزه است.خدا نگهدارش باشه.
منم منتظر تولد دخترم هستم که خرداد ماه به امید خدا انتظارم به آخر میرسه.
میخواستم ازتون بپرسم شما ساکن کیش هستید ؟ البته فضولی منو ببخشید اما به خاطر اینکه خودم قراره بیام کیش زندگی کنم میخواستم ازتون راه نمایی بگیرم در مورد امکانات و مشکلات زندگی تو کیش و اینکه با چه مبلغی میشه اون جا زندگی رو راه انداخت؟ هزینه خونه ها چقدره تقریبا؟ اگه کمکم کنی خیلی ممنونت میشم.تورو خدا زود جوابمو بده چون زیاد زمان ندارم. مرسیییییییییییییییییییییییی


سلام نگین جان. کاش یه آدرسی میزاشتی که با خودت مکاتبه کنم. ممنون ازینکه اومدی پیش ما. زندگی توی کیش هزینه ش بالاست و بستگی به شغل و درآمدتون داره. خونه که هزینه ش سرسام آوره حتی از تهران هم بیشتره. اگه استخدام جایی باشید و اونا براتون خونه بگیرن که خیلی خوبه. درغیر اینصورت اگه یه جای کوچیکی برای خودتون بخرید خیلی بهتره تا اینکه اینجا مستأجر بشید. خورد و خوراک هم کمی بالاست که اگه کسی رو داشته باشید که براتون هرازگاهی خرید کنه و بفرسته اینجا کمتر چیزی نیاز پیدا میکنید. اما در کل من زندگی اینجا رو به همه جا ترجیح میدم چون زندگیهای امروز ما جوونا پر از دغدغه اس و اگه قرار باشه محیطمون هم به این دغدغه ها اضافه کنه که دیگه بدتر میشه. فرهنگ خوبی داره و امنیت خوب. امیدوارم تونسته باشم جواب سوالاتو بدم.بازم سوال داشتی بپرس.
negin
15 اسفند 90 2:54
سلام عزیزم.مرسی که زود جوابمو دادی و خوش حالم کردی . من آیدیم رو میزارم اگه تونستی با هم چت کنیم تا راحت تر صحبت کنیم . راستش من فعلا میخوا بیام اونجا مستاجر باشم چون شغل همسرمم آزاده و در آمدمون خوبه اما میخوام بدونم با چه مبلغی میشه یه خونه گرفت و وسایل زندگیم رو میتونم انتقال بدم؟ راستی عکسای آتلیه آیاتای کوچولو خیلی قشنگ .مخصوصا اونی که روش روبان داره و نوشته از خدا. خدا نگهدارش باشه ایشالا. بازم مرسی از راه نماییت اینم آیدی من n_m8583 راستی وبلاگ دخترمم اینه البته تازه راه اندازی شده و خیلی نواقص داره که کم کم کاملش میکنم. amitis hadiyeye khoda
آرشیدا کوچولو
27 اسفند 90 2:26
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک عیدی ما به شما لبخند زیبای فرزندتان در وب ما
یاسمن
31 تیر 92 15:56
سلام
ببخشید فضولی میکنم ها عروسی مختلطه؟!

سلام، متوجه دليل سوالتون نشدم.
یاسمن
3 مرداد 92 4:21
همین جوری پرسیدم آخه خیلی تابلو است