آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آیاتای

صبح روز جمعه..

1390/10/25 19:44
نویسنده : مادر آیاتای
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی پدر آیاتای و مادربزرگش اومدن آیاتای خواب بود و وقتی بیدار شد خیلی گرسنه بود و اعصاب نداشت. خلاصه بنده خدا مادربزرگش خیلی ضدحال خورد چون آیاتای یه جورایی همش تو قیافه بود تااینکه دوباره خوابید و صبح شارژ و سرحال بیدار شد و الان ادامه رو براتون تعریف میکنم .

امروزم مثل بقیه روزها آیاتای جان سحرخیز، ساعت 6.5 بیدار شد و شروع کرد به آواز خوندن. منم برای اینکه پدرش بتونه بخوابه، آوردمش بیرون و بهش شیر و بیسکوئیت مادر دادم که خیلی دوست داره .

چند تا عکس هم ازش گرفتم که بد نیست ببینید ..

ساعت 6.5 صبح و آیاتای خندان :

 

 

داره بیسکوئیت مادر میخوره و ظاهراً خیلی لذت می بره ..

 

کمی هم چشماش خماره ، فکر کنم میشه روش کار کرد که دوباره بخوابه ..

 

نزدیک ظهر هم با پدری رفتن حیاط سرسبز و یه گشتی زدن و آیاتای گل به دست اومد بالا ..:

 

و گلش رو به هیشکی هم نمیداد :

 

وقتی آیاتای از عکس گرفتن خسته شده :

 

و نمیزاره پدری ازش عکس بگیره :

 

 

و اینم آخرین عکس های امروز آیاتای جان :

 

اینم بد نیست بینید .آیاتای جان علاقه خاصی به شست پای همه داره. هر شست پایی می بینه بهش حمله می کنه :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساینا
23 دی 90 18:45
ماشاله چه دخملی ناز و قشنگی
متین مامی ایلیا
23 دی 90 20:50
عروسک خوشکلم ماشالا هر روز بزرگ تر و خانم تر میشی
بابای آروین جان
23 دی 90 21:06
با سلام هزار ماشالا به این فرشته نازتون ، واقعا این اسم قشنگ و تک برازنده شه ، مامانی مهربون اسپند فراموش نشه ، با افتخار لینکتون کردم .


سلام دوست گرامی. ممنون که به ما سر می زنید. بله از لطف سرشارتون تشکر میکنم. آروین جان هم با افتخار لینک هستند.
فاطمه
25 دی 90 16:44
سلام دوست عزیزم با پست جدید اپمـــــــــ خوشحال مشمــــــ بهم سری بزنید
آجی عذرا
25 دی 90 18:40
آیاتای عزیزم تا کی باید از طریق نت ببینیمت زود بیا خیلی دوست دارم
مامان محیا
26 دی 90 10:27
آخ من قربونش برم دلم ریس میشه وقتی میبینمش..باور کن سریع از رو عکسش رد میشم..


فدات بشم مریم جون.دلمون تنگ شده براتون. محیا رو محکم ببوس که بگه نکن مانی.