آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دخترم آیاتای

شروع ثبت احوالات جگر گوشه، دیره اما نه زیاد..

1390/10/23 20:22
نویسنده : مادر آیاتای
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که یک هفته مونده به شش ماهه شدن آیاتای بعد از کنار گذاشتن تنبلی، تصمیم گرفتم حال و احوالش رو براش یه جا ثبت کنم و فعلأ اینجابهترین جاست ..

برای شروع یه عکس جدید ازش میزارم و سر فرصت میام با طبقه بندی یک ماهه عکساشو میزارم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نازنین
3 آذر 90 22:07
سلام.به جمع نی نی وبلاگیها خوش امدیداصلا ناراحت نباش النای من در 3سالگی به این جمع پیوست.با اجازه لینکتون میکنم.


سلام از ماست. بله خواهش میکنم.خوشحال میشم.
امین
5 آذر 90 20:56
وای چه سوپرایزی!!مرسی مادر مهربان آیاتای جان.واقعا لذت بردم.الان شنبه 5/9/90 من و مهدی فیاضی بعد یک روز پر استرسو خسته از گشتن دنبال خونه نشستیم تو دفتر مهدی داریم با عکسای دختر خوشگلمون حال می کنیم.بیرون خیلی سرد و داره برف میاد.مرسی مامان فرزانه.از طرف پدر امین
مامان محیا
8 آذر 90 8:37
آقای پدر...اول من مادر خانمی رو به این سایت معرفی کردم..اما ایشان... تشریف داشتن و دست بکار نمیشد...کیش که اومدم وادارش کردم که حتما یه پست بذاره و دیگه خوشش اومد و ادامه داد...از من هم تشکر کن دیگه.... ایشاله چیزهای خوب بنویسین توش
فاطمه
16 دی 90 19:17
سلام دوست عزیز ای جونم چه دخمل نازی چقد جیگله بوووووووووووووس عزیزم خاله جونی لینک شدی
محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:32
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!
مامان ثنا بانوف
6 تیر 91 0:58
سلام عزیزم ماشا اله دختر نازی داری خدا براتون نگهش داره یه سری هم به وبلاگ ما بزنید