آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دخترم آیاتای

بازی های فکری آیاتای

1391/4/9 19:23
نویسنده : مادر آیاتای
2,734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیاتای عزیزم، دختر ماه گونه ام.

امروز میخوام عکسهایی رو از وسایلت برات بزارم. مقداری از این وسایل رو با خاله مریم (مانی محیا) رفتیم از فروشگاه گلدونه گرفتیم و یه مقداریشم از انقلاب مرکز انواع لوگو ها.

ادامه دارد....

اول میخوام دو تا از عکسهای خودتو بزارم یکی به درخواست پدری (عکسی از شن بازی دو هفته پیش) و دیگری هم از خوابیدنت که داغ تنوری امروز ظهر پدری ازت گرفته. بعدشم عکسهای وسایل که بالای هرعکس توضیحاتو مینویسم (البته اگه نیازی باشه) .

 

و وسایل:

این بازی آفتاب، مهتاب ستاره رو دوست داری و کلی باهاش مشغول میشی.البته نباید ازت غافل بشیم چون کلی از تکه هاشو میبری زیر وسایل قایم میکنی، زیر مبل، میز تلویزیون، میز وسط، میز اتو...

 

و کوبه هوش:

 

و پازلی که هدیه خاله مریم برای تولد شماست، دستشون درد نکنه.خیلی خوشگله و میخوام نصبش کنم به دیوار اتاقت.

 

و چند تا کتاب :

 

و کتاب رنگ ها که هر صفحه ش شامل یه تک پازله :

 

و تخم مرغ ها که برای شناخت علائم ، اشکال و از همه مهمتر رنگ هاست:

 

و کلید چوبی یا wooden key که خودم خیلی دوستش دارم.

 

امیدوارم دوستشون داشته باشی دختر عزیزم.دوستت داریم یه عالمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آتین
9 تیر 91 19:53
عاشقشممممممم


وااای خاله جون.مرسی.
فریماه جون
9 تیر 91 20:38
اول از همه ممنون بابت تلگراف. ممنون. دست گلت درد نکنه.
فدای اون خوابیدنش رو عروسک. من این لذتو تجربه کردم هنوز از گذاشتن سرم روی عروسکام لذت میبرم. ولی حیفم میاد خراب شن و کنترل میکنم
چه بازیهای جالبی. اون رنگی بودنشون منو بیشتر به وجد میاره.


فدات فریماه جونی.آره ما میبریم بخوابونیم،سرشو میزاریم روبالش.اماخودش میره میخوابه رو عروسکش.
مامان ساینا
9 تیر 91 23:06
ای خاله جون حیف که من اونجا نیستم. اونوقت البته با اجازه مادری شما رو هزار تا بووووس می کردم تا حسابی کیف کنم. آخه چقدر شما ناز می خوابی.
ممنون بابت بازی های فکری.


قربانت عزیزم.خواهش میکنم.
صونا
10 تیر 91 12:51
چه بازی های فکری جالبی همشون بنظر خیلی کاربردی ان.دست مادری درد نکنه
راستی خانمی ازاون بازی فکری ای که میگفتی مخصوص بزرگتراست و خیلیم اعتیادآوره هم یه عکس میذاری بیزحمت خیلی دوست دارم ببینم چه جور چیزیه.ممنون


باشه صونا جون.حتمأ میزارم.
متین مامی ایلیا
10 تیر 91 22:03
عالی بود
فرزانه جون همه اینارو از گلدونه خریدی؟


مرسی. یه تعدادیشو بله.یه مقداری هم عکساش مونده که میزارم بعد.مثل مداد شمعی خوراکی و پازل سگهای ملوس.
مامان ترنم
11 تیر 91 1:56
وای جیگرم قوربون اون ناز نازی خوابیدنت عروسک.مامانی دست شما درد نکنه چه چیزهای خوبی برای دختر باهوشمون خریدید.


قربونت برم مریم جون.قابل شما و ترنم جونو نداره.
مانی محیا
11 تیر 91 10:00
واای چه قدر قشنگ. فرزانه انصافا تو کف دوربینه موندم. خیلی عکسامون واضحن..حتی دوربینای بالای یه تومنی هم اینجوری نمیگیرن. مال من که هی واسم قر میاد. فلاششو یادته.. فهمیده دوسش دارم پدر سوخته


عزیزم این دوربین یه دوربین برا مصارف خانگیه.یعنی استفاده محدود . آخه تو پدر این دوربینو درمیاری صبح تا شب.باید یه دوربین حرفه ای میخریدی مخصوص عکاسا.ولی خدائیش شانس آوردی خریدیا.الان خیلی گرون شده.
مامان ساینا
11 تیر 91 22:39
سلام دوست خوبم. بابایی ساینا دو سه روزی مهمون جزیره رویایی شماست. از اونجایی که سلیقه شما خیلی خوبه (اینو کاملا می شه از تو عکس ها دید) می خواستم اگه زحمتی نیست چند جایی رو که لباس و وسیله های مربوط به نی نی با قیمت مناسب داره معرفی کنید تا برای دلبندش سوغاتی بیاره. ممنون. آیاتای جونو ببوس


سلام عزیزم.الهی بگردم.من چند روز نبودم و بعداز 6 روز اولین باره وبلاگ و نظرات و میبینم.ببخشید که اینجوری شد.اگه هنوز هستن بگید من جواب سوالتونو بدم.
محيا كوچولو
12 تیر 91 0:15
آياتاي عزيزم ايشالله با اينهمه بازي فكري بزودي يه نابغه دانشمند ميشه
روح انگیز مامان سیاوش
12 تیر 91 0:26
سلام عزیزم خوبی؟
به به چه چیزهای قشنگی براش گرفتی دستت درد نکنه ...میشه ازت خواهش کنم شماره گلدونه یا آدرسش رو برام بدی تا من هم برا خرید وسایل سیاوش یرم اونجا...این وسایل خیلی خیلی تو هوش بچه ها تاثیر میزاره ایشالله موفق باشید...ببوس صورت ماهش رو...


سلام روح انگیز جون.باشه حتمأ میام پیشت.
نازنین مامان کامیار
12 تیر 91 1:46
سلام فرزانه جون مرسی که به ما سرزدی.به بعضی دلایلی که تو وبلاگ نوشتم و بعضی ها که ننوشتم.کمتر وب میومدم.ولی باز اکتیو برگشتیم.دلم برا آیاتای خوشگل تنگ شده بود.از طرف من محکم ببوسش.وسایل بازیشم عالی بودند.درضمن من کامیار رو از دو سالو نیمگی بردم کلاس زبان دوترم.ولی کلا با سی دی و خودم تو خونه باهاش کار میکنم.الان هم که مستقر شدیم دوباره میذارمش کلاس.
طپش دیجیتال
12 تیر 91 19:03
دیگر شما همکارگرامی نگران نحوه میکس و فیلمبرداری فیلم کودک نباشید!!!! با توجه به استقبال گسترده همکاران و مشتریان عزیز ودرخواست مکرر!!! برای ارایه پروژه های میکس کودک ویژه مهد کودکها و این نکته بسیار مهم که کلا طراحی کار کودک از لحاظ فیلمبرداری و میکس یا عکاسی بسیار مشکل می باشد تیم طپش دیجیتال برآن شد تا علاوه بر ارائه فون های کودکانه و پروژه های آماده میکس کودک ایده ها و سبک انحصاری فیلمبرداری ویژه مهدکودک را عرضه کند.تمام ایده های بکار رفته بر اساس تجربه 10 ساله ما و در انحصار طپش دیجیتال می باشد که با استفاده از آن می توانید تحول عظیمی در سبک کار خود ایجاد کنید. شما با خرید پکیج سبک فیلمبرداری و میکس مهد کودک, نمونه کار بسیارعالی را در اختیار دارید که تمام نیازهای شما در مورد کارهای مهدکودک را بصورت یکجا برطرف خواهد کرد. با دیدن این کلیپها و ایده های به کار رفته در آن و الگوبرداری از نمونه های کار شده سبک کار خود را متحول کنید!!!!از این به بعد می دانید به چه سبکی فیلم بگیرید! و فیلمتون رو چطور میکس کنید!!! با ارائه نمونه کار خود با سبکی که ما به شما معرفی میکنیم تمام رقیبان خود را کنار بگذارید. .همچنین شما می توانید با خرید پروژه های استفاده شده این مجموعه در قالب پک میکس کودک به راحتی فیلمهای خود را مطابق نمونه ها میکس کنید. در نگاه کلی این بسته شامل 2 فصل می باشد : فصل اول( کلیپهای خصوصی و گروهی ): نمونه کار فیلم و کلیپ گروه آرین(22بهمن) : کلیپ معرفی کودک : کلیپ فعالیت کلاسی: کلیپ مصاحبه: کلیپ عید غدیر و قربان: کلیپ ماشین سواری یا هواپیما: کلیپ مسابقه: کلیپ ورود به مهد: کلیپ جشن ماکارانی: کلیپ شیطونکها:کلیپ رقص یا حرکات موزون: کلیپ فرشته:کلیپ سرود:کلیپ نماز: کلیپ جنگل فصل دوم(کلیپهای عمومی): کلیپ روز جهانی کودک: کلیپ محرم: کلیپ شب یلدا:کلیپ عید نوروز:کلیپ تولد کودک:کلیپ پارک بادی:کلیپ رستوران: کلیپ باغ پرندگان:کلیپ آتشنشانی:کلیپ جشن انار:کلیپ پایان سال تمام نمونه های معرفی شده فعالیتهای کاربردی یکساله در مهد کودک می باشد که برای استفاده از پروژه های بکار رفته هم می توانید پک میکس کودک را خریداری کنید. طپش دیجیتال مرجع فون کودک
مانی محیا
19 تیر 91 13:12
جیگر خاله. خوشتلم کجایی به مامانت بگو عکس بذاره دیگه. دلم یه ذره شده.. نکنه عکس نمیگیره میترسه دوربینش خش ورداره..گرون شده دیگه.. باید کم کم استفادش کنه..


مرسی خاله.مانی محیا جون درسته ما توی شارتهای عکس و دوربینمون پیش شما لنگ میندازیم ولی نه در اون حد.دارم پست جدیدو مینویسم.دوربین پر بود و باید خالیش می کردم و سایز کم می کردم.میدونی کـــــه!!!
طوبی
26 تیر 91 11:00
الهی من فدای خودت و بازیهای فکریت بشم