آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دخترم آیاتای

عروسك قشنگ من

1390/10/29 19:31
نویسنده : مادر آیاتای
2,731 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عروسك قشنگ من

عروسك قشنگ من، قرمز پوشيده

تو رختخواب مخمل آبي خوابيده

 

يه روز مامان رفته بازار،  اونو خريده

قشنگتر از عروسكم ،  هيچكس نديده

 

عروسك من،  چشماتو وا كن

وقتي كه شب شد،  اونوقت لالا كن

 

 

عروسك قشنگ من،  قرمز پوشيده

تو رختخواب مخمل  آبي خوابيده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه
28 دی 90 21:59
چه شعر قشنگی همه دست ایاتای جونی عروسک خوشکله ، خوشکل خوابیده
روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
28 دی 90 23:59
الهی خاله فدات بشم با این خوابیدنت جونم با اون پستونکت بخواب گلم که الهی خوابای قشنگ قشنگ ببینی بخواب که دوران خوش خوشونته هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییس مگه نمیبینید نی نیمون لالا کرده
فاطمه
29 دی 90 15:29
سلام اجی جونم از اون طریق بلدم اجی جونم من حجم کیلو بایتمو میگم حجم کیلو بایتم زیاده شما با چه دوربینی میگیرید من با گوشیم میگیرم که دوربینش 12 و 8 مگاپیکسل هستش ولی فقط اندازه عکس و میشه از اون طریقی که گفتید تغییر بدم ولی حجمش تغییر نمیکنه
زهرا
30 دی 90 12:04
الهی چقد ناز خوابیده
ابوالفضل
1 بهمن 90 22:22
تینا
6 شهریور 91 13:37
اه اه اه این مثلا چیه؟


شعورتون واقعا منو تحت تأثیر قرار داد. میخواستم دوستانه بهتون یه مشاور روانشناس معرفی کنم. امیدوارم نتیجه بگیرید.