آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه سن داره

دخترم آیاتای

کاردستی ها 3

1393/3/27 12:00
نویسنده : مادر آیاتای
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مهربونم. الهی من فدای مهربونیات بشم. خدای بزرگم رو بی نهایت شاکرم که به من منت نهاد و عزت داد و حس مادری داد و تو رو داد که لمس کنم و بو کنم و ناز کنم و ببوسم. خدایا خیلی ازت ممنونم، خیلـــــــی..

اومدم کاردستی های اخیرت رو اضافه کنم. آفرین به شما دختر خوبم. از امروز ژیمناستیک میری و همینطور به زودی توی مهد زبان رو به طور اختصاصی باهاتون شروع میکنن، قبل از این که مربی خودتون کار می کرد، ازین به بعد مربی جداگونه دارید براش. قربون چشمای معصومت برم، وقتی می خوابی غصه م می گیره عزیزدل من..

این عکس کاردستی هات:

- گوشی تلفن:

 

- گیلاس و البته به قول خودت : آبلالو

 

-جوجه

 

-دست

 

- پدر

 

و اینم هنرنمایی هات با سی دی هات توی خونه؛

-پله درست کردی:

 

و گل:

 

قربون دستای کوچولوی نازت بشم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
1 تیر 93 8:32
افرین به ایاتای خانم و البته مربی های با ذوقش موبایله خیلی خوشگله فرزانه جون
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی فریما جون.
خاله نرگس
26 تیر 93 8:57
خیلی خوشگلن آفرین به شما عزیزم. واقعا عالی
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی نرگس جون