آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دخترم آیاتای

همینجوری

1392/8/26 15:18
نویسنده : مادر آیاتای
2,271 بازدید
اشتراک گذاری

این سه تا عکس رو یادم رفت بزارم. دو تای اولی که از هنرنمائی یهویی خودمه که دلم خواست کسی یا کسانی ازم تعریف از خودشون دروکنن. سومی هم تیریپ سورپرایزه. عکس از سه ماهگی آیاتای..

 

اینم اولویه خیلــــــــــــی خوشمزه ام!!!

 

و بعدم سمبوسه بسیــــــــــــــــــار لذیذ و متاسفانه بسی شوری که درست کردم!!

 

و اینم آیاتای ناز در سه ماهگی:

 

قررررررررررررررررربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

فریماه جون
26 آبان 92 17:28
افرین افرین. سمبوسه هارو.عزیزم سورپرایز هم عالی بود.
مادر آیاتای
پاسخ
مرسي، سمبوسه ها شور شده بود متأسفانه. خودم خيلي سورپرايز هوس كرده بودم
مانی محیا
27 آبان 92 13:46
تا اینجا برای دلخوشی طالبی بود... فک کن
مادر آیاتای
پاسخ
بی شعور یعنی واقعا خوب نبود؟ دلخوشی همش یه رویاس(به قول اون پیج فیس بوک)
mAhyA
28 آبان 92 13:43
ای وللللللل مرسی مامان هنرمند جونممممم نیگا فسقلی خوشگلمو
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی محیا جون. کم پیدایی دوستم؟
صونا
3 آذر 92 15:12
دست پختت که معلومه عالیه عزیزم اصلا نیازبه تعریف نداری شماهنرمند باهمین لباساش وفکرکنم درهمین سن عکس ازنزدیک دیده بودم ازآیاتای ولی اینم عالی بود
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی عزیزم. چقدر آدم خوشحال میشه یکی ازش تعریف میکنه... تو اون سن که بود چندبارم حضوری دیدیم همو... صونا بیاید کیش دیگه. دلتون سفر میخواداااا..
مانی محیا
5 آذر 92 9:00
اومدی یه خبر بده کارت دارم..
مادر آیاتای
پاسخ
الان زنگ میزنم.
خاله نرگس
7 آذر 92 10:21
وااااااااااااااااااااای الهی من فدات بشم . توپولو سفید ماهم. عزززززززززیززززززززززم . به به دلمان بسی خواست. سمبوسه رو آیاتای شور کرده آیا؟ چون ساینا بیشتر غذاهای ما رو نمکین می کنه
مادر آیاتای
پاسخ
خدا نكنه عزيزم، نه حواسم پرت بود، دوبار نمك ريختم توش..
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 آذر 92 14:32
سلام بر دوست ِ جدیدم و دختر طلایی عزیزش ما هم شما را لینک کردیم با افتخار
مادر آیاتای
پاسخ
ممنون عزیزم.
arnika
11 آذر 92 18:44
deleman basi olovieh khassssst vaaay vheghadriiiiii naziiiiiii
مادر آیاتای
پاسخ
الهیییی. مرسی زهرا جون.
مامان یکتا و تینا
12 آذر 92 10:15
سومی خیلی خوشمزه تر بود قربونش بره خاله
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی خاله جون. خدا نکنه.
maman mazyiar
13 آذر 92 9:35
مرحبا به كد بانوي امين خان و مادر هنرمند و خوش سليقه آياتاي جون و خوش به حال آياتاي و باباش.فرزانه جون سفارش كن اينجور موقع ها به جاي ما هم بخورنن.بازم آفرين به شما كه با اين همه مشغله وقت چنين كارهايي رو داري
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 آذر 92 9:56
آیاتای طلایــــــــــــــــی کجایی ؟ بدو بیا دلتنگتیــــــــــم حسابی
مادر آیاتای
پاسخ
سفر بودیم دوستم. چشم زودی می نویسیم..
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
24 آذر 92 10:14
به سلامتی سفر بودین آخ عاشق سفرم توی این فصل امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه منتظر پست جدیدتون هستیم ختر طلا را ببوسید
مادر آیاتای
پاسخ
بله عزیزم. مرسی خوب بود. حتما بزودی مینویسم.
♨سارا مامان علی♨
24 آذر 92 13:32
سلام هم استانی عزیز و مهربونم ممنون از حضور و نظر زیباتون هزارماشاالله چقدر دخترتون نازه.خدا حفظش کنه براتون بازم بهمون سر بزن گلم
مادر آیاتای
پاسخ
سلام از بنده س. اختیار دارید من هروقت میام اونجا از اینهمه تلاشتون به وجد میام. مرسی لطف دارید. چشماتون خوشگل میبینه.حتما.همیشه میومدم اما تا حالا نظر نداده بودم.
♨سارا مامان علی♨
24 آذر 92 13:33
راستی اگر اجازه بدید عکس سالاد الویتونو به اسم خودتون توی پست تزئینات سالادالویه دوستان قرار بدم
مادر آیاتای
پاسخ
بله حتما. باعث افتخار و ایجاد انگیزه بیشتر در منه.
طوبی
25 آذر 92 17:07
الهی من قربون جفتتون برمممممممممم
مادر آیاتای
پاسخ
خدا نکنه طوبی جون
♨سارا مامان علی♨
26 آذر 92 12:26
سلام خانمی...عکستون رو توی سری بعدی تزئینات سالاد الویه قرار دادم که انشالله در آینده نزدیک ارسال میکنم بازم عکس داشتید خوشحال میشم بهمون اطلاع بدید
مادر آیاتای
پاسخ
سلام از ماست. ممنون از لطفتون. خوشحال شدم. چشم حتما.
مامان سونيا
30 آذر 92 21:51
هر چه از روشني و سرخي داريم برداريم كنار هم بنشيينيم و بگذاريم كه دوستي ها سدي باشند در برابر تاريكي ها يلدايتان رويايي
مادر آیاتای
پاسخ
ممنون عزیزم.
صونا
4 دی 92 14:08
دلتنگیم برمن حاکم شدوخب برای شماکه بودامابیشتربرای یه فضای بی ریا...انگارمیخواستم ازین ازدحام اطراافم فرارکنم!!!!تابخودم اومدم دیدم وبلاگ آیاتای جلومه همه ی پستهای اخیرو برای دومین بارخوندم وکمی که حال دلم خووووب شد دیگه نظرهم دادم
مادر آیاتای
پاسخ
الهي كه من قربون دلت بشم.بزودي يه مطلب جديد ميزارم تا حالت خيلي خووووب تر بشه.فداي تو مهربون.