آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دخترم آیاتای

جشن تولد چهارسالگی

1394/3/18 16:07
نویسنده : مادر آیاتای
3,853 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک دخترم، بی همتا، ماه گونه..

سلام دختر گلم. امسال هم تولد چهار سالگی رو برگزار کردیم و بسی لذت بردیم از اینهمه تفاوت در منش و بزرگی شما یکی یه دونه. اولا که بیش از سه ماه بود روزانه تاریخ رو چک می کردی و منتظر روز تولد بودی و اواخر اعتراض می کردی که چرا تولدم نمی رسه. و ماشما رو به سختی نگه داشتیم تا روز تولدت. و البته همون روز نشد بگیریم به دلیل اینکه وسط هفته بود. ضمنا ترنم با مامان و باباش رفته بودن تهران و نشد که باشن توتولدت. خیلی دوست داشتی ترنم و آدرینا بیان و دوستات کنارت باشن. قررررربونت برم من.

خیلی خوبی، خیلی متفاوت. و چون این پست مربوط به تولدته، بعدا صحبتهای اخیر رو منتقل می کنم به پست افاضات در شرف چهار سالگی...

چند تا عکس بیشتر ندارم که قابل گذاشتن باشه به دلیل محدودیت های عکس گذاشتن توی نی نی وبلاگ.

ولی منظور رو می رسونه عزیزم.

تم تولد که صورتی و آبی بود. من و شما لباسمون با یه پارچه بود. همیشه دوست داشتم این کارو کنم و این بار امتحان کردم ببینم چطوره و خیلی عاشق ترت شدم عششششقم.(البته مدلهاش فرق می کرد خندونک)

اینم چاشنی تولد اون وسط در حال بازی کردن با گوشی بنده!!!

تزئینات

 

میز پذیرایی سرد (پیش غذا/ مزه) (البته توی این عکس هنوز میوه ها روی میز نرفته) (شامل: کاپ کشک بادمجان و بورانی اسفناج با نون سوپ، کلاب ژامبون و کلاب تن ماهی و سمبوسه کوچولو و میوه و پفک و چیپس و اینا)

 

 

و و و و و داستان کیک که برای دومین سال این قنادیه دست منو گذاشت توی پوست گردو. خود قناده رفته بود مرخصی در حالیکه از هفته قبل شفاها بهشون گفته بودم. اما کمبود امکانات جزیره و اینکه منم طعم کیک اینجا رو بیشتر از همه دوست دارم. البته یه جا پیدا کردم که محشره و ان شاءلله برای سال بعد ازونجا سفارش بدم.

کیکه هیییییییییییییییییییچ سباهتی به اونچه سفارش دادم نداره خندونکخندونک اما دوستش داشتم. خوشمزه بود و پر از شیرین کامی. فدای سرت دخترم. اونقدر راه طولانی در پیش داری که ایده ها رو هر سال میشه اجرا کرد. پس بی خیال.

 

میز شام (باقالی پلو با ران و ماهیچه و چلو مرغ شکم پر و مخلفات) دسر هم که ژله توپر و تیرامیسو بود که اگه عکسی پیدا کردم اینجا نصب میشه متعاقباً چشمک:

 

یافتم (توضیح این موضوع لازمه که برای اولین بار تیرامیسو رو با پتی بور درست کردم که اصصصلا راضی نبودم و فقط و فقط لیدی فینگر. اما ژله تو پر خداییش عالی در اومد. اونم با قالب سیلیکونی شل و ول من که با مشقت درستش کردم سااالم دراومد. هووورا) .

 

و عکس زیر هم که البته ربطی به وبلاگ و تولد شما نداره اما چون بعد از  کلی انتظار برای تولد شما آماده شد از خوشحالی مفرط میزارمش اینجا یادگاری بمونه.

 

به خودت خیلی خوش گذشت و از اول تا آخر داشتی می رقصیدی. ای کاش بلد بودم یه تیکه فیلم بزارم عاااشق رقصتم با کیف روی دستت...

دوستت دارم و یکسال بزرگتر شدنت رو با تمام وجود تبریک میگم و برات خوشحالم ماه گونه ام.

پسندها (1)

نظرات (11)

مامانی دخمل بلا
18 خرداد 94 17:13
سلام مامانی گل و نازنین آیاتای خوشگلم ماشاالله کوچولوی تو دل برو و نازی دارین ... خیلی بانمک و خواستنی هستی شما خاله جون ... چشم بد ازش دور باشه عزیزم ... خدا حفظش کنه براتون عزیز دلم ... راستی دخملی ما هم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم در وبلاگمون موجوده , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایین و از عکسش دیدن کنید و در صورتی که تمایل داشتین به فاطمه جونی ما رای بدین دوست خوب من ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ...
فریماه جون
18 خرداد 94 22:47
تولدت مبارک ایاتای نازنین. دست مامان گلت هم درد نکنه. همه چی عالی. ایشالا جشن دانشگاه زیر سایه پدر و مادر
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی فریماه جون. ایشاله جشن هایی که مربوط به درس باشه کلا...
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:37
سلام مامان آیاتادی منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
طوبی
19 خرداد 94 9:33
فرزانه جون مثل همیشه همه چی عالی قربونت برم آیاتای جونم عشقم زندگیم امیدوارم تولد 120 سالگیت در کنار پدر و مادر گلت فداتون بشم
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا نکنه طوبی گلم.
نونو
19 خرداد 94 11:04
عروس منو بببینننننن.. خوش به حال من مامان عروسو تو اون لباس خوشکلش دیدم
مادر آیاتای
پاسخ
جووونم نونو. واقعا خوش به حال شما
z
30 خرداد 94 8:03
تولدش مبارک فرزانه جون.ایشالا سالهای سال با شادی و سلامتی زیر سایه شما و امین تولدت بگیرید براش
مادر آیاتای
پاسخ
مرسی زهرا جونم
آرمین
4 تیر 94 20:58
سلام تولدش مبارک ...
مادر آیاتای
پاسخ
سلام ممنون.
آموزش رایگان نقاشی
10 تیر 94 13:03
سلام! ممنون میشم صفحه ما را در اینستا فالو کنید. در این صفحه شما میتوونید یاد بگیرید چطور برای فرزندانتان نقاشی های زیبا و ساده و با حرکتهای خیلی آسان بکشید. منتظرتان هستیم www.instagram.com/chibekesham
مامان مهرسا
16 تیر 94 1:26
سلام تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه شاد و سلامت باشی خیلی خانم شدی خوش به حال مامان و بابا. خدا نگه دار شما و همه دخترای گل و مهربون باشه
مادر آیاتای
پاسخ
سلام مریم جون. مرسی عزیزم. لطف کردی. وبلاگتون رمز داره من نتونستم تو نظرات نظری ثبت کنم.
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
18 تیر 94 18:35
مبارکه عزیزم هزارساله شی یادمه که 4 سال پیش با وبلاگ ایاتای اشنا شدم و ماشالا واسه خودش خانومی شده مثل همیشه زیبا و تودلبرو
مادر آیاتای
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید که بازم اومدید پیشمون.
arnika
5 مرداد 94 15:16
تولدت مبارک آیاتای جونم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی خاله
مادر آیاتای
پاسخ
مرسي عزيزم